Pressemeddelelser bringer din virksomhed i medierne
Journalister på de danske medier modtager hver dag adskillige pressemeddelelser. Mange af disse ryger direkte i papirkurven.
Det er derfor vigtigt at finde den gode historie og en nyhedsvinkel, som medierne finder interessant.
En pressemeddelelse er en effektiv måde at kommunikere sine budskaber eller nyheder ud på. En redaktionel omtale i dagblade som Berlingske Tidende, Politiken eller Jyllands-Posten har da også langt større troværdighed end en dyr annonce.
Pressemeddelelser med stor effekt
En god presseomtale kan være med til at ”promovere” et nyt produkt eller en ny ydelse. I bedste fald kan journalisternes artikler om din nyhed skabe medieomtale, der svarer til flere hundrede tusinde kroner – sågar flere millioner, hvis man omregner det i annoncekroner.
Den rigtige vinkling
Hos Denker Media kan vi hjælpe din virksomhed med ideer, mediestrategi og den rigtige vinkling af pressemeddelelsen. Samtidig har vi stor erfaring i at formidle pressemeddelelser til et veludbygget net af journalister på forskellige redaktioner og medier.
For at øge chancerne for at få din pressemeddelelse omtalt i dagblade, magasiner og på tv er det en god idé at vedlægge pressefotos, der har relation til virksomhedens nyhed eller produkt. Vi kan i den forbindelse hjælpe med fotos, distribution samt medieovervågning af pressemeddelelsen.
En solid samarbejdspartner
Denker Media er den ideelle samarbejdspartner, når det gælder udvikling og vinkling af pressemeddelelser.
Vi har mere end 25 års erfaring med at skrive tekster, der sælger og giver omtaler i medierne. Vi har gennem årene hjulpet mere end 5000 kunder, heriblandt en række af de største virksomheder i Danmark.
Få et tilbud på udvikling af pressemeddelelse
Skal din virksomhed også i medierne?
Du kan starte med at indhente et uforpligtende tilbud på udarbejdelse af din næste pressemeddelelse.